ååh vad jag är bra på det här =)

hehe eller inte.. men fan glömmer ju bort å skroiva hela tiden å sen när man väl kommer på de ja då finns inge å skriva.. jaja är som det är det =)

helgen vart både bra å jobbig =) löprdags var å hjälpte svärmor å hämta grejer till hennes nya kök =) kommer bli kanonfint där =) sen blev de lite gå på stan med henne medans lars skruva lådor =)
igår var vi till globen.  började med att ta ut massa pengar för jag vill shoppa!!! men hmm två gånger var vi in i annexet å jag köpte inte ett skit.. orkade inte gå där med allt folk till slut.. 
men gick in där för ett sista försök när de var nånting som ja inte behövde se.. så ja hitta palles efterlängtade luva nu =)  vi har ju svart/lila i terrängen igentligen men när jag tappa bort mitt hjälmöverdrag å mamma fick sy ett nytt fick de bli blå/svart .. s¨nu får hon sy ett till när jag hitta luvan =) så köpte jag ett schabrak svart med lila brodyr.. fanns ett par lila boots. men never att jag använder gummi.. som gjort för skavsår.. så de var lite synd.-
faan vad ja längtar till sommarn nu.. min plan är att åka maj juni å tävla första för året.. men de vet man ju inte förrän man är där å allt går bra å så- folk säger du kommer sluta tävla när du får barn å de är inte lika kul då.. jo visst så äre väl kankse. de trodde jag med i början å var helt knäckt pga det.. hästar å tävla är ju mitt liv.alltid vart.sen insåg jag att men vafan ja behövcer inte alls lägga ner. bara att man inte kommer göra det lika myclet.. sen att jag kommer ha en till som är viktigare än att tävla i mitt liv-. allt har jag planerat i huvve i minsta detalj nu =) sen får vi se hur mycket som ändras sen =) underbart ska det bli iallafall!! två bäbisar  att älska!!

haha vissa stör sej tydligen på att jag skriver ´vissa saker här i bloggen..  kul för dej!! jag skriver exakt om vad jag vill så fråga andravarför jag skriver si å så du..  min blogg jag skriver vad jag vill..

usch börjar få ångest nu har inte köpt nå julklappar än,.. bara en till pallebus.. bästa vännen först =)
sen då, vad ska man köpa till alla?? är nog bara till mamma jag vet vad ajg ska köpa dom andra har jag inte en aning om.. tråkigt..


inte någon som vet någon som vill rida???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0