skiiitväder

fyfan regn regn regn å lera lera lera överallt!!
palles hage går knappt att gå i =( mockade ur lösdriften idag å det var lika kul som alla andra gånger..hmm!! har iaf börjat gett honom  maten där inne nu när de inte går ute å trmapar ju bara ner de i leran.usch jävla årstid. var de verkligen såhär förra året eller glömmer man?
fick förlängt till mars på jobbet.. skulle fått längre men kan ju inte det heller =) så jag är skitglad ås den här veckan sku jag få lute semester när jag inte fick nå i somras.. men tors fre ska jag nog jobba ändå.. trivs skitbra med jobbet verkligen!!
så två hela långa lediga dagar =)=) igår vare shopping i sala som tod på schemat, hinner ju aldrig ananrs.. =( helgerna är de ju fullt upp jämt ändå på =(
idag åkte jhag å palle upp till norberg å tränade lite.. tesan å amanda skulle oxå dit =) kul hade vi verkligen.. ridningen gick skit.. palle för hoppig å busig för  tillfället så gjorde så jävla ont i magen =/ får se hur det är imorn-
men sen löshoppa vi dom.. de tyckte dom var kul i början iaf men sen var de nog roligare att stå å käka.. hmm lite filmer fick vi nog,hoppas dom blev bra. tesan har en sån här riktig filmkamera.. vill oxå ha en sån.. tur de finns datorer så man kan skicka över =) tesan är snäll hon =)
de är fränt nu det känns verkligen nu.. så nu är det mera verkligt.. å jag är bara positiv nu.. var jag inte innan..  mycke frågor å funderingar men det kommer bli bäst½!!!
många som inte vet många som inte anar många som  inte ser många som inte känner,men lika många som gört =)
usch tycker lars kan ta ¨å komma hem nu.. äckligt väder ute-- mörkt å regn  å låter konstigt...   då blir millan rädd.. men dörrn är låst =)
ska väl kanske ta å börja med maten nu då,korvstroganoff å ris =)
hmm vi hade ju myskväll men god mat å ljus å hela fadrullan i fredags eller lördags kanske de var.. jaja.. potatisgratäng å ryggbiff å gratängen tror ni jag kom ihåg å ställa in i kylskåpet sen när den svalnat då? nope så hela skiten fick vi slä'nga minus två portioner.. de var inge bra..  som vi skala å skiva potatis =) hmm..
äsch hungrig!!!
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0