babysim =)

jappsi de blir babysim idag =) skojsigt tror ja.. lite läskigt oxå kanske..  mblir nog bra,,
är väl typ det enda positiva jag har å berätta,det mesta går neråt nu.. njae inte marcus då såklart =)
vi var till bvc  förra veckan å jises vad han vägst, 7560g väger han nu å 69 lång.. lars påminde mej om han jag är inte ens  en meter längre än han.. påminelse att ja var kort? jajaj ja slår ju inte huvve i taket iaf.
imorrn ska ja jobba. väldigt skönt å få tänka på nå annat, sen fick ja reda på igår att jag får fortsatt på timme nu medans ja är mammaledig =) skiiitbra!! känns som alla pengar behövs nu.. med tanke på jävla skitförsäkringskassan.. blir utan pengar den här månaden =/ bägge skatt på bilarna den här månaden oxå.. jippijaj!!
nehe dags å gå försöka få liv i plutten nu så vi hinner göra oss klara =) vad skulle jag göra utan han?
han är den som ger mej styrkan just nu. å den behövs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0