dop

jaha så var det ett tags igen man skrev =)
men nu är marcus dop avklarat å det gick galant, tyvär blev det mitt i hans vanliga middagslur, så han var lite trött i kyrkan men inte skötte sej galant =) tror alla utom en kom oxå =) trevligt var det å gott med smörgåstårta =) guu vad grejer han fick, har ställt in allt i ett  skåp som hänger på väggen så man ser å alla kort  står ovanpå, =) jättefint..
alla skrev i gästboken oxå tror jag, de var kul!!kan vara kul för honom å se när han blir äldre..
på torsdag ska vi till bvc å mäta å väga å sen den dära förbaskade sprutan =/  sist var han så duktig så jag hoppas han slipper feber den här gången oxå... stackars lilla plutt..
jaha, vad har mera hänt?
jo, jag ska få hem lisa,min lilla shettis som var min första egna ponny =) det ska bli sååå kul! vet inte  rikitg när än men hoppas på snart...
lillan visar bara mer å mer att jag ska ha henne kvar,,, den kapaciteten hon redan visat i hoppning är helt sjukt.. bra teknik å ser  inte de minsta svårt ut..  hon är bara löshoppad tre gånger  en gång i våras å två gånger nu så nu ska hon få vila ett litet tag  från det, hon ska  tycka det är kul så vi tar det megalungt så hon inte  tröttnar å jag har då inte bråttom =) men igår insåg jag att faaan vad jag vill  börja rida henne nu... men men ett år kvar... låångt år känns det som..
med pallebus vet jag inte hur jag ska göra faktiskt, har varken råd eller tid med tre men samtidigt vill jag ju tävla mer än vad ja kan med honom,, vissta kan ja åka oftare med han men frågan är ju om han  fortfarande tycker det är kul då elller om han lessnar, så den risken tar jag inte, vill ha den dära gnistan som han har... så hmm ja vafan gör man?
jag tror inte vi vet hur det är att vara småbarnsförälder igentligen, marcus är ju helt  sjukt snäll... enda gången han skriker  det är när han blir övertrött eller om maten  tar för lång tid,, annars är han jätteglad jämt,,, bästa bästa marcus!!  <3
satt å kolla på livet på bb igår, shiit hade man verkligen sådär ont? ja som  skulle tänka  mej göra om det, men sen ser man dom ha så ont, ,jises,, om det blir en nästa gång ska jag fan ta de kungt med lustgasen så ja kommer ihåg allt,,, kommer ju inte ihåg så mycket =( its sucks!!  nån som vill ha en förlossningsberättelse? tänkte skriva ner det ja kommer ihåg å  resten  är hur lars upplevde det =)
nån som vill ha en katt??  vid namn misse, en dryg jävel som bits å rivs å fräser om man klappar fel =( som jämt gör illa sej å då menar jag jämt!  han går mej på nerverna nu när han har utegångsförbud... skriker å skriker hela dagarna å nätterna.,. inte lätt  å vara hankatt.. å inte lätt å vara millan heller  i det här läget... hoppas han blir bra snart så man får lite lugn å ro igen... galna katt...damp är hemma igne nu iaf.. sååå sköönt... livrädd för misse dock så hon har bosatt sej i "gästrummet" nu... stackars! <3
nee nu lär ja väl börja med maten om den ska bli klar idag.. dillköött å potatis =) jammie =)(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0