nu är ja sur =(

kommer missa våran sista start i fält............ skitsurt känns det när vi bara gjort en start å då slutade det med krasch.. enda jävla starten i år.... arg arg arg.... ville ju till hofors, gillar den banan  å sen är det bara hinder jag tycker om å känns som det var viktigt nu efter jag vart osäker...jaja...
j
iaf jobbat idag å martina hade marcus i nån timme, gick kanoners.. han är ju bara föör snäll våran unerbara son =) <3
dopklänning är fixad nu iaf =) så humm  då börjar väl allt bli klart då hoppas jag..
gästboken som jag ska ha ligger i påsen så ska bara skriva ut lite  fina kort å sätta i =) kommer bli kalas tror jag =)
usch å fy imorrn måste vi upp tidigt, måste åka med lars till jobbet för passaten ska  det bytas kamrem på.. hmm... är ju van  å gå upp den tiden å göra käk till marcus men får ju somna om lika fort igen  efter han åtit ju.. dags å vänja sej å gå upp tidigt oigen kanske =)
nope nu måste ja väcka sömntutan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0