hmm konstigt

att mna bara skriver här när man mår kasst,, MEN nu mår jag bra så får väl skriva det oxå så de inte bara blir negativt =) hmm fick ett mess att en av dom bästa vännerna ska kasnke flytta.. ja är ju jävligt konstigt att alla som man  tycker om flyttar. nope man ska inte  ha för bra vänner tror ja. martina  maria å nu hon,..  vill inte vill inte!!!
maria å mattis var här igår å tror ni jag blev nå glad eller. först megaglad att  få träffa henne, men de bästa av allt  vad tror ni hon hade med sej till lilla mej ? 15 st glas!!!!!! ja dom som känner mej vet att jag ÄLSKAR glas =) hon är ju bara bäst... som förut redbull å jäger =)
hopptränade lite  smått igår på pallebus., han har ju haft lite  vila från det nu å som ja trodde var det en hel del bus  som alltid när han haft ett litet uppehåll fårn hoppning.. bock ås tuds efter hindren hela tiden, men till slut så gav han sej å sprang normalt efter hehe.. kan inte annat än skratta igentligen för det känns så himla väl hur mycket han gillar det.. men hmm han måste ju skärpa tills sej oxå men men inge seriöst vio ska bara ha kul han å jag.....
ska ivåg tröäna terräng nån mer dag snart sen satsar jag nog på hofors tror ja =) den banan gillar jag å han verkade göra det förra året med så det blir nog bra.. helst sjukt den här säsongen, våran första fält för i år slutade med totalkrasch å efter det en osäker millan å en häst som känner det alltför väl  å stannar =( suck.,.'
idag ska vi nog hem till pappa å gratta sara som vi sku ha gjort i söndags som inte blev av... hatar att dom bor så jävla långt bort, vill ju att marcus ska träffa sin morfar oftare ju...  dom kunde ju ha flyttat hit istället för  han dit... jaja inte mycket å göra åt det.. =)
ne nu ska ja gå å göra lite mat åt lillplutten =)  växer så det knakar gör han =) *löööv*
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0