jao

vet ingenting längre mer än att  det är skitjobbigt just nu., hur länge pallar man trO?
ja hatar att må såhär, vill må bra ha kul å ja allt normalt. men  de känns som de är lååångt borta  just nu. finns två saker som får mej å le. nej tre, vännerna djuren å den bästa av allt marcus <3... som nyss när ja  nattade honom, så ligger han å vrider på huvve hela tiden när hans ka somna å blundar, så jag låg å kollade på han sen kollade han upp med ena ögat å fick syn på mej å öppna både å gav mej jordens leende.. <3 jag smälter!! äkta kärlek som vara för evigt är det =)
önskar vi kunde flytta så  båda våra drömmar  går i uppfyllelse å inte bara en av oss..
desto fler dagar som går desto färre dagar är det kvar med mina hästar.. dem dagen ja jobbar heltid igen då funkar det inte =/=/=/ ja villl bara stoppa tiden.
skiter i om folk gnäller om ja skriver för personligt såhär offentligt, det hjäpler mej att ja skriver av mej å jag vet  hur jag menar när ja skriver som de kanske inte är för alla andra när ja skriver i gåtor.. men men...¨
vill bara gå å lägga mej å hoppas på allt negativt är en jäkla mardröm,men garanterat är det inte,,,
var är du när ja behöver dej? du tröck ner mej jävligt  ordentligt den här gången =( ingen har sårat mej så mycket som du  gjorde.. de sitter i huvve hela tiden...
tror att allt blir lättare om man lixom ger upp , det kä'nns så...
nu ska ja göra allt för att komma på fötter igen å må bra igen..
goodnight!

Kommentarer
Postat av: Elin

baouta kram!! <3

2010-07-14 @ 10:37:51
URL: http://lundevallll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0