KAN INTE SOVA

man får lite ångest hur fort tiden går nu verkligen... vad gör man hela dagarna? hinner inte med hälften ens  av det jag skulle vilja hinna.. skumt..
min lilla kille börjar bli en stor kille nu =) finns inget bättre än att vakna på morgonen å  sätta sej upp å kika över hans sängkant å se om han är vaken. antingen blundar han å sover för fullt eller så kollar han på en å  får världens finaste leende när han får syn på en  =)  ja där försvann den morgontröttheten.,. man smälter då =)
ja undrar varför ja sitter här å skriver nu? över elva är klockan å jag brukar sova nu men de gick inte så ja spatsera upp igen. har igentligen inge vettigt å skriva men men..
damp har vart borta i över en vecka nu, å jag är sjukt oroilg,  vill ha hem henne... tanken på att inte ens veta var hon är eller om det hänt nå gör mej galen...
red nykomlingshästen idag =) mysig pålle mne lite lat för min del eller mycket lat, men tror dom kommer matcha varandra j'äkligt bra när dom lär känna varann =)
pallebus fick vila idag, blev så sent, lillan hmm ja hon  lekte rodeohäst hon =) söting....
ångrara inte tat jag köpte henne.. kasnke fel tillfälle men inte annars.. hoppas hon blir en bra kuse =)
vet inte hur ja ska göra med palle nästa år om vi ska sluta tävla eller inte. fattar inte vart jag ska få tiden ifrån =/
äsch nu ska ja sluta spekulera om framtiden å leva nu istället å ha skoj =)

Kommentarer
Postat av: Martina

Älskar dig för den du är! kommer alltid att göra det! PUSS

2010-07-07 @ 00:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0