en dålig dag

usch vill bara gå å lägga mej nu =( dagen örjade med å kliva på en jävla vass sten??!!?? i sovrummet, hur nu den har hamnat där, nåja, några svärord å hål i stortån så var de bra med det..  sen skulle man åka till mamma, kliver ut genom dörren, ingen passat hemma.. nehepp  åka jävla skitvolvo då som knappt går framåt å låter som en traktor för avgasröret, väl i smedjebacken skulle jag tanka, jo visst där stod mna utan pengar på kontot å skämdes  =/=/ om möjligt ännu argare då.. men  ringde pappa så satte han över - TAACK!!! sen så bar de iväg igen.. en bitt.. ja brukar åka genom smedjebacken  jämt å de föröskte jag  även göra denna gång,, men där var de återvändsgränd.. stor suck. jaja låter  bättre än var det var, inte min dag idag å inte marcus heller..
han ahr vart hmm  arg? lessen? ja vet inte, gallskrikiet hur mycklet som helst.. ont i magen ? ja om mna det visste. moster maria fick han å somna efter ett bra tag..  första gången jag hört han så.. jaja nån gång ska vara den första.
så har min dag sett ut...
ingen ridning idag blev det heller..
borde göra klart dopkorten idag så vi kan skicka dom imorrn oxå.  borde borde borde. kanske bäst å tat imorrn ändå..
imorrn kommer bästa martina hem =) *lovely*
hon har vart i london å haft det bra, bara lite avundsjuk nu lixom =)
ne nu ska ja ta min kräftröda kropp å hoppa in i duschen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0