längesen igen

mitt hjärta!! mitt lilla hjärta!
jaha nu var det såhär länge sen igen.. men är fasiken inge kul när ja inte begriper hur mna får  sån här fina bloggar, typ som elins.. vill oxå ha =)
har iaf hänt en hel del sen sist  jag skrev, fått barn, ny häst ett nytt liv kan man väl säga =) jag trivs nå fruktansvärt  mycket med det oxå=)
att livwet skulle förbättras såhär det trodde jag faktiskt inte, men så blev det å jag är helnöjd, finns ingen  som jag älskar lika mycket som våran lilla son =)
den 24 februari kom han till världen, å där blev början på något nytt som, jag aldrig hade en aning om hur det skulle gå å funka =)
har ju inga syskon så visste i stort sett ingenting om hur man gjorde å så, men jag hade veronica å elin å mamma.. utan dom har det inte gått så här bra- alla funderingar jag hade  fick dom svara på =) det avr dom som puscha på mej att det visst kommer gå bra när jag fick mina tankar om att livet skulle ta slut å så, men sen  insåg jag att livet kommer ju inte alls ta slut =)  kommer ju bara få en liten bäbis att älska å ta hand om =)
guuu så man tänkte innan alltså, helt sjukt,. men vad jag hört  nu i efterhand är de tydligen vanligt-- man skäms ju att man tänkte så då,
när vi kom hem från bb då var allt så nytt å man våga knappt lyfta lilla marcus =) var livrädd att han skulle göra illa sej han var ju så liten..  tyckte inte om att åka hem till folk för de var lite jobbigt att amma i början gjorde såå jäkla ont ett tag där å folk glodde på en hela tiden, hur kul är det då när man knappt vet nånting själv? men tog inte lång tid innan vi kom in i det hela alla tre..
så nu sitter vi här  mår kanoners =) sommar sol å ledig =) oförskämt bra  har mna nog  det =)
lars har bytt jobb så han kör nå  grävmaskin nu... *inte tycka om* men ahn verkar trivas så de är juju bra..
blev lite hattigt inlägg men  kanske blir bättre om jag fortsätter skriva =) maybe maybe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0