midsommarafton

ja ännu en midsommar har kommit =) första gången  det blir lugtn för våran del =)
ska till pappa å käka mat =) det är gott....
skulle vart  på terrängträning idag på fm.. men hmm ja de fick jag avboka...så jävla arg!!!! '
få ett mess  halv ett på natten å säger att den inte kan... hmm jaa...
det som känns jävligt pissigt att jag skulle pröva idag å se hur det kändes i terrängen  om ja skulle tävla  den 4 =( men men..
veronica kom hem!!!!!
som många vet så har ja blitt osäker som fan i terrängen sen vi krascha på en tävling på ett hinder =(  vill  inget annat än komma tillbaka nu ju... *miss*
blrev en riktig sovmorgon idag, var upp en sväng vid halv åtta men sen la ja mej igen å gick upp för en halv timme sen =) något skönt.  marcus å lars ligger kvar än =) känns konstigt å gå upp själv =)
vet inte hur länge sen de var jag klev upp själv, annars jobbar ju lars i veckorna å jag sticker på tävlingar på helgerna jämt ananrs =)
jajaj sluttjatat nu  för ens tund..
ha en glad midsommar allihopa kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0