städdag =)

japp   fick sån lust å städa idag =) börjat med jävulsrummet iaf =) sen blev de dags å käka så lite lunch nu å sen hemmagjord potatissallad å honbungsmarinerad kycklingfile ikväll =) hmm längtar tills ikväll tror aj =)
var hos papps ig¨r å grilla å hade mysigt =) marcus var ju så snäll som vanligt.sen fick ja träna på bada unge oxå =) haha sara (min lillsyrra) som är fyra år eller nå sånt, fick för sej att JAG  skulle bada henne.. hmm jahapp vad säger man? jag har aldrig i hela mitt liv bada en unge.. men men ner till badkaret hann väl precis sätrta henne i badkaret när nästa unge kom å skulle oxå bada, så där stod man som ett fån. men  det gick ju det då..  fick frågan om varför jag hade tuttar? hmm måste ju mata marcus fick hon till svar =) så nu har jag prövat på det med.. haha..
skulle vilja ta en långtur idag på pallebus , får se vad som hinns med =) skönt när lars är hemma hela dagarna oxå =) typ första helgen sen vi fick marcus vi är hemma en hel helg utan att nån av oss gör nå.. ingen tävling eller nånting heller.. skuuumt..
lillan är kanoners å gå in i transporten nu =) så glad!! får väl se hur hon reagera när vi stänger. lillsnuttan då.. sist hoppa hon över bommen när jag köpte lilla madam så hoppas hon inte gör så nu med..   gå å äta lite nu kankske =)

Kommentarer
Postat av: mamma

haha... du ser varu kan med små och större barn, hoppas dom blev nöjda med tuttsvaret :=) jätteroligt! behövde läsa lite skoj idag ♥

2010-06-26 @ 15:16:41
Postat av: Elin

VAD roligt att du bloggar igen :D Jag har betalat en tjej för att göra min blogg design xD

2010-06-27 @ 08:50:34
URL: http://lundevallll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0